Decesul este un moment pe care nu-l putem evita la nesfarsit. Chiar daca nu ne surade acest lucru este bine sa intelegem ca orice om trece la un moment dat prin experienta trista de a pierde o persoana draga. De aceea, Casa Funerara Blaj va recomanda sa priviti cu maturitate acest eveniment.

Daca dumneavoastra va revine responsabilitatea de a va ocupa de organizarea repatrierii, atunci consideram ca trebuie sa cunoasteti 3 prime lucruri utile:

– Toate statele din Europa ofera un ajutor de inmormantare cu valoare intre 450 euro si 800 de euro. Pentru a beneficia de acesti bani este important sa obtineti factura pe serviciile funerare contractate. Casa Funerara Blaj va pune la dispozitie toate actele necesare si promite transparenta totala in comunicarea cu fiecare client.

– Actele necesare pentru repatriere pot fi pregatite de catre firma noastra de servicii funeare in conformitate cu legea fiecarui stat european, la cererea dumneavoastra.

– Un sicriu de repatriere este diferit de cel clasic in primul rand prin constructie si este mai scump decat acesta. Toate sicriele folosite pentru repatriere trebuie sa respectele standardele internationale IATA.

Repatriere_decedati

Repatriere Decedati

Procedura de repatriere pentru o persoana decedata in strainatate

Iata in continuare etapele necesare pentru repatriere decedati in Europa:

1. Decesul se inregistreaza la autoritatile locale (primarie) din statul respectiv si optional la Ambasada/ Consulatul Romaniei.

2. Consulatul sau ambasada ia legatura cu Ministerul Administratiei si Internelor, care la randul sau anunta familia din Romania despre decesul survenit.

3. Consulatul sau ambasada elibereaza un certificat de deces in urma depunerii unei documentatii mai ample – daca decesul a fost inregistrat aici.

4. In cazul in care Consulatul sau Ambasada nu a eliberat acest certificat de deces, sarcina va fi preluata de autoritatile din Romania, cu mentiunea ca vor fi necesare certificatul de deces strain, precum si alte acte stipulate clar in legile romanesti.

Casa Funerara Blaj se poate ocupa de aceste documente si proceduri necesare unei repatrieri fara probleme.

Contractul de repatriere decedati in Europa

In urma solicitarii serviciului de repatriere veti semna un contract cu firma noastra de pompe funebre. Acesta va cuprinde informatii clare despre serviciile si produsele asupra carora v-ati oprit, precum si alte detalii legate de angajamentul nostru in ceea ce priveste repatrierea – de exemplu:

– termenul de repatriere

– tipul de sicriu pentru care ati optat (retineti ca este un sicriu special)

– actele necesare pentru finalizarea procesului de repatriere

– modul in care se va realiza transportul trupului neinsufletit (masina funerara sau avion)

– tariful de repatriere – in calcularea pretului se va tine cont de distanta dintre state, greutatea defunctului, sicriul special ales pentru transport, documentele de repatriere, modul in care se realizeaza transportul (avion sau masina funerara).

Casa Funerara Blaj – servicii extinse de repatriere decedati in Europa

Daca o persoana din familia dumneavoastra a decedat in strainatate si doriti sa aduceti trupul nesufletit in tara pentru intreaga procedura de inmormantare, procesul de repatriere poate parea un pic confuz si complicat. Avand alaturi o firma de servicii funerare care acopera si serviciile de repatriere decedati din Europa va fi mai simplu sa parcurgeti toate etapele necesare.

Casa Funerara Blaj va ofera servicii funerare complete profesioniste inclusiv in ceea ce priveste repatrierea persoanelor decedate in statele europene. Astfel transportul sicriului cu trupul neinsufletit se va realiza in conditii impecabile din toate punctele de vedere: igiena, estetica, conditii sanitare si respectarea cadrului legal aplicabil in aceasta situatie. In functie de alegerea familiei repatrierea se poate face cu masini funerare speciale sau cu avionul.

Putem organiza servicii de transport mortuar pentru o persoana decedata in strainatate si putem intocmi documentatia necesara pentru a obtine pasaportul mortuar fara a fi nevoie de prezenta expresa a unui membru din familie.

Ce spune MAE despre pasaportul mortuar?

Confort Ministerului Afacerilor Externe in cazul transportului corpurilor neinsufletite din strainatate in Romania veti avea nevoie de pasaportul mortuar. Acesta se poate obtine de la ambasada sau consulatul Romaniei. Pentru transportul unei urme cu cenusa acest pasaport nu este necesar.

Repatriere decedati din Europa – state

Casa Funerara Blaj ofera servicii funerare de repatriere pe o arie de acoperire considerabila. Indiferent de statul european in care a avut loc decesul (Germania, Franta, Spania, Italia, Suedia, Ungaria etc) noi va punem la dispozitie masini si autospeciale funerare speciale, autorizate, omologate care respecta intru totul legislatia in domeniu.

Ne ocupa de asemenea de tot ceea ce presupune repatrierea decedatilor in state ca Belgia, Olanda, Germania, Austria, Luxemburg, Polonia, Croatia etc. Familia va putea alege sicriul de repatriere din catalogul nostru. In cazul in care detaliile repatrierii se stabilesc la telefon veti primi informatii complete in legatura cu sicriul ales, inclusiv pretul acestuia.

Va oferim servicii profesioniste transparente la preturi corecte

Toate familiile indurerare ca ne-au contactat si au apelat la serviciile noastre pana in acest moment au fost multumite sa descopere ca suntem intotdeauna transparenti si directi in discutii. Casa Funerara Blaj are o echipa de oameni ce dau dovada de profesionialism in orice imprejurare, inclusiv cand vine vorba despre repatrierea unor romani decedati in alta tara.

La Casa Funerara Blaj tratam fiecare caz de repatriere cu maxim de profesionalism si respect. Aceste doua atribute caracterizeaza misiunea si la care ne-am angajat si stim ca doar in acest mod putem raspunde fidel cerintelor dumneavoastra.